Good for you
Good for the planet
Good for the city
Good for you
Good for the planet
Good for the city
Good for you
Good for the planet
Good for the city
Maria Arancha

FEELING ALIVE

Jsou jen dva druhy lidí – ti, kteří žijí a ti, kteří mají pocit, že jsou naživu 

Existují různé důvody, proč se některé dny můžeme cítit méně naživu než jindy. Můžeme s tím něco udělat? Ano! Dnes měníme úhel pohledu. Proměníme tři malé věci ve velké, abychom posílili náš elán. Uvolněním, spánkem a zdravým jídlem dokážeme přivést zpět život, po kterém toužíme. Není čas ztrácet čas!

#1 Pojďme si odpočinout

Konec stresu! Ano, známe to. Další projekt v práci, pak se honíte za koníčky nebo se stresujte kvůli stravě. Stres jakéhokoli druhu má vliv na váš metabolismus. I když na to zrovna ani nepomyslíte, váš metabolismus se nerad cítí ve stresu. Dokonce i pozitivní stres, pokud je ho příliš mnoho, může zvyšovat adrenalin, náš systém se přehřívá a již nestíhá se vyrovnávat. Jak hluboko můžete klesnout?

Uvolněte stres – zadržte energii
Zkuste v těchto dnech zkusit trochu meditace nebo se jít projít, abyste zklidnili svůj nervový systém a pomohli mu vyrovnat energetickou hladinu. Pokud máte rádi jógu, vyzkoušejte jin jógu pro aktivní snižování hladiny stresu.

# 2 Dopřejte si víc spánku

Vzhůru celou noc? Ano, mohou nastat chvíle, kdy je spánek vzácný. Vzpomeňte si třeba na první roky s dětmi nebo když jste před sebou měli důležitou zkoušku nebo když jste byli nervózní před důležitým rande… to všechno jsou dobré důvody, proč nemůžete v noci spát. I když nedostatek spánku má přímou souvislost s naším metabolismem, který pak funguje pomaleji. A pomalejší systém znamená méně energie.

Seznamte se se svou postelí – nakopněte svůj metabolismus

Užijte si svůj „zzZZ“ pořádně! Chcete-li v některých dnech vyvážit příliš málo spánku, pečlivě sledujte, zda dost pijete, máte dostatek čerstvého vzduchu a aktivní pohyb, který může fungovat jako dobrá protiváha k málo spánku.

# 3 Dopřejte si víc zdravého jídla

To, co dáváme do našeho těla, je palivo, které dáváme i našemu systému. Když je naše tělo zaneprázdněno trávením velkého množství zpracovaných potravin a je zmateno našimi stravovacími návyky, snižujeme schopnost našeho metabolismu. Takže než si dáte hodně pizzy nebo víc než jeden dezert, rozmyslete si to dvakrát, kvůli NEÚNAVĚ.

JPEG - Urban Monkey CZSK

Chaos the Good Fuel – Žijte svůj život naplno
Krátká očista – 1 až 3 dny – může být perfektním řešením, když máte pocit, že jste uprostřed nedostatku energie a váš jídelníček by také potřeboval trochu osvěžit. Všechno syrové, organické ovoce a zelenina jsou tím nejlepším palivem, když chcete dobít baterky. Dostat to špatné ven a dovnitř jen to dobré.

5 tipů, jak vyrovnat pocity únavy

  • Zkuste každý den trochu meditace – možná i pro pomalý uvědomělý začátek vašeho dne.
  • Oživte své dezertní návyky! Exotické syrové ovoce, jako je kokos nebo ananas, svým obsahem manganu, mědi a draslíku uspokojí chutě a dodají energii.
  • Pečlivě sledujte svůj pitný režim.
  • Resetujte své tělo očistou – bez ohledu na to, kolik dní; vyberte si určitou dobu se syrovými bio džusy, abyste dostali to špatné ven a udrželi v sobě to dobré.
  • Procházejte se během dne nebo před spaním, abyste uvolnili nervový systém a uvolnili přebytečný adrenalin.
  • Užijte si svůj spánek dosyta! Zaměřte se na 7–8 hodin spánku.