Good for you
Good for the planet
Good for the city
Good for you
Good for the planet
Good for the city
Good for you
Good for the planet
Good for the city
Maria Arancha

IMUNITA V ZIMĚ S MENŠÍ DOSTUPNOSTÍ OVOCE A ZELENINY? TAK JASNĚ, ŽE TO JDE!

Zatímco se roční období mění a listí padá, je těžké si představit chladný zimní den plný čerstvé zeleniny na talíři. Možná je čas na zimní spánek, ale ne pro každého. Pro náš imunitní systém je to nejrušnější období v roce, kdy touží po všech vitamínech na podporu zdraví. Může nás teď někdo přenést na pole s ovocem? Ne? Dobře, tak si promluvme o vitamínech.

Zimní hrdina: Náš imunitní systém

Náš imunitní systém je naším obranným mechanismem proti infekcím a jakýmkoli antigenům, kterých se chce naše tělo zbavit. To jste už pravděpodobně slyšeli. Ale věděli jste, že náš imunitní systém nám také pomáhá cítit se v zimních dnech celkově lépe?

Funkce imunitního systému

  • zajišťuje správnou hladinu energie,
  • snížuje únavu, kterou bychom mohli pociťovat (no jo, také nejsme úplně imunní proti zimnímu spánku…)
  • neutralizuje toxiny a
  • pomáhá nám bojovat s nemocemi

Vitamíny na podporu našeho imunitního systému

Správné fungování imunitního systému dokážeme podpořit čerstvým ovocem a zeleninou, které jsou nabité vitamíny - vitaminem C, B, železem a mědí. Díky nim naše obranné mechanismy fungují lépe a jsme plni energie. Matka příroda je pro přirozený příjem vitamínů zdrojem číslo jedna, a to bez ohledu na roční období.

Jak se tedy zásobit vitamíny, zatímco veškeré čerstvé ovoce a zelenina již nemají sezónu? A jak můžeme v zimě cíleně podpořit imunitní systém? Máme pro vás odpovědi. 

Zaměřte se na imunitu s čistým vitamínem C

VITAMIN C je pro imunitní systém nejzásadnější. A nachází se v tolika lahodných plodech. Když mluvíme o tom, že jíme duhu, nejpravděpodobněji si ŽLUTOU spojíme s vitamínem C, což je také pravda: Citron, pomeranč, maracuja, ananas, mango – to všechno je ovoce s vitamínem C, které samozřejmě máme v našich hydratačních RAW šťávách a smoothies.

TAK JASNĚ, ŽE TO JDE. Žluté RAW šťávy mohou být osvěžujícím potěšením pro vaše zimní dny. Vezměte si náš ovocný nápoj RAW Mango Ninja s pomerančem, mangem a ananasem, který nabízí extra dávku vitamínu C. Forma RAW má svou zásadní výhodu: Obsahuje o 45 % více vitamínu C než pasterizované šťávy!

RAW potraviny obsahují všechny vitamíny

Je velký rozdíl, jak bylo ovoce a zelenina, které jíte, zpracováno a ošetřeno, to totiž ovlivňuje, kolik vitamínů a minerálů si uchovávají. Jíst syrové potraviny zajišťuje ten nejlepší příjem vitamínů a minerálů bez přidaného cukru! Když nemáme v zimě k dispozici čerstvé potraviny od matky přírody, můžeme se obrátit na šťávy lisované za studena.

Studie ukazují, že HPP – za studena lisované – šťávy obsahují o 45 % VÍCE VITAMINU C než pasterizované produkty. To je skvělá zpráva na zimu!

V pasterizovaných šťávách je většina přirozených vitamínů a živin zabita v procesu zahřívání. Zatímco při použití procesu HPP, aby naše výrobky vydržely o něco déle, je tomu naopak, přežijí. Také byste určitě neuvařili pomeranč, pokud byste z něj chtěli dostat co nejvíc vitamínů, že? 

Velkolepé zelené zprávy

Když mluvíme o barvách, máme několik dalších dobrých zpráv… nejen žlutá zajišťuje skvělý příjem vitamínu C. ZELENÁ a zelené šťávy jdou také v topu. Špenát a kapusta jsou bohaté na vitamín C a vhodné ke kontumaci v zimě. Stačí 100 gramů denně, abyste posílili imunitu. Špenát jede! 

Nezapomínejte v zimě na vitamín B6, železo a měď

Ano, pravděpodobně jste již slyšeli o spojení mezi vitamínem C a naším imunitním systémem, ALE existují další méně známé vitamíny, které jsou velmi prospěšné pro udržení našich obranných mechanismů v plném proudu.

Obzvláště krémoví přátelé, jako je avokádo a banán, obsahují vitamín B6, díky kterému náš imunitní systém říká ANO! Také železo obsažené ve špenátu a měď obsažená v citronech přispívají k normální funkci imunitního systému.

Rostlinné smoothies jako AvoNation RAW obsahují za studena lisované ingredience posilující imunitu, jako je špenát, citron, avokádo a banán. Více než dvě třetiny tohoto krémového nakopávače tvoří syrové ovoce a zelenina posilující imunitu.

Sbohem únavě

Zimní spánek? O tom pochybujeme! Nejlepší investicí, kterou můžete v zimě udělat, jsou raw vitamíny! Pro imunitu... a energii. HPP zajišťuje, že hladiny vitamínů zůstanou vyšší než v pasterizovaných produktech. I když je zima ideální čas na to trochu zpomalit a zachumlat se doma do deky, je zároveň nejdůležitější udržet si energetickou hladinu a jít přirozenou cestou za zdravým tělem. Metabolismus stoupá a klesá s fungováním našeho imunitního systému.

Vitamin C a B jsou skutečnými přírodními posilovači imunity. Zatímco železo a měď do jisté míry podporují náš energetický metabolismus.

Takže si dejte RAW a uvidíte, jak dobře se díky vitamínům na posílení imunity, které svému tělu tuto zimu dopřejete, budete cítit! RAW posilovač imunity zachovává všechny vitamíny!

Nejlepší tipy na posílení imunity

  • Náš imunitní systém a metabolismus milují raw, organický vitamín C, B6, železo a měď.
  • Získejte co nejvíce vitamínů z přírody díky ovoci a zelenině, nikoliv díky umělým doplňků stravy. 
  • Zaměřte se na RAW, protože vám zaručí o 45 % vyšší příjem vitamínů.
  • Spřátelte se s avokádem, banánem, špenátem, kapustou a citronem.
  • Už se 100 gramy nevařeného ovoce a zeleniny denně můžete něco změnit a mít zase zdravé tělo a imunitní systém.